התוצאות הרצויות / האפשרויות
השתתפות בעיסוקים בבית הספר או בגן באופן המתאים לגיל (כתיבה באופן קריא ומאורגן, העתקה מהלוח בקצב סביר, ביצוע מטלות תוך שמירה על הרגלי עבודה ולמידה, מתן התאמות להפרעות בויסות חושי, עצמאות בביצוע מטלות יומיומיות המתאימות לגיל, השתתפות במשחק עם חברים או לבד באופן נורמטיבי, ועוד.
דגשים לטיפול
מתן דגש על ביצוע נכון ומאורגן של המטלות, פיתוח הרגלי עבודה, תכנון ובקרה, על מנת לאפשר עצמאות בביצוע המשימות היומיומיות. ראיית הילד כמכלול יכולות והקשרים המשפיעים על תפקודו, והתייחסות אליהם בטיפול.
תנאים לטיפול
במידה וישנן הפרעות בויסות חושי, נדרש שיתוף פעולה של ההורים באבחון וטיפול. כמו כן, מומלץ תרגול בבית של המיומנויות הנלמדות בטיפול וכן תרגילים לחיזוק השרירים, על מנת לעודד התקדמות.
הטיפול כולל
מפגש אבחון ראשוני, וטיפולים פרטניים לפי הצורך. במידת האפשר, מומלץ כי ההורה ישתתף בטיפול, על מנת לאפשר העברה לבית והמשכיות של הטיפול.